آموزش گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی (enamad) در طراحی سایت


در صورت نیاز به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی یا مشاوره افزایش فروش در دنیای اینترنت با ما تماس بگیرید . انجام کلیه امور اعطای نماد اعتماد و مشاوره رایگان افزایش فروش در دنیای اینترنت  : 09171151497


 

امروزه یکی از دغدغه های اصلی در طراحی سایت فروشگاهی جلب اعتماد مشتریان برای فروش می باشد و از آنجایی که در دنیای تقریبا دست کسی به جایی بند نیست، کلاهبرداری های اینترنتی نیز افزایش پیدا کرده اند، و این امر نیز یکی از دلایل  عدم اعتماد مشتریان و بازدید کنندگان در طراحی سایت فروشگاهی شده است.یکی از راهکار های جلب اعتماد مشتریان و بازدید کنندگان ، گرفتن نماد اعتماد الکترونیک در طراحی سایت می باشد.

کسب نماد اعتماد الكترونیكی کسب و کارهای اینترنتی

کسب نماد اعتماد الكترونیكی کسب و کارهای اینترنتی

آموزش گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی (enamad) در طراحی سایت

نماد اعتماد الکترونیک یک برچسب دیجیتالی است که بر اساس ضوابط و قوانینی که تعیین شده است از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیک و زیر نظر وزرات صنعت و معدن برای سایت های فروشگاهی داده می شود.
انواع نماد اعتماد الکترونیک در طراحی سایت:
نماد اعتماد الکترونیک را می توان در سه حالت برای طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی اخذ کرد:
۱-    نماد اعتماد الکترونیک موقت
این نوع نماد اعتماد الکترونیک برای سرعت بخشیدن به فرایند گرفتن نماد بوده و طراحی سایت فروشگاهی با حداقل معیار های موجود مورد بررسی قرار می گیرد.(که هم اکنون بر روی سایت موجود نبوده و قابل دسترس نمی باشد.)
۲-    نماد اعتماد الکترونیک دائم تک ستاره
پس از بررسی طراحی سایت فروشگاهی ، مرکز توسعه تجارت الکترونیک این نوع سایت ها ملزم به رعایت برخی از نکات موجود در سایت کرده و پس از اعمال تغییرات مورد نیاز این برجسب برای آن ها اعطا می شود.
۳-    نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره
بررسی های صورت گرفته برای اخذ نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره دقیقا با نوع تک ستاره ی آن مشابه بوده و تنها تفاوت آن ها در نصب گواهی SSL (لایه ی سوکت های امن )بر روی سایت فروشگاهی می باشد. که لزوما برای امنیت بخشیدن هرچه بیشتر به بستر انتقال اطلاعات میان سایت و بازدیدکنندگان صورت گرفته و جنبه ی حفاظتی دارد.

بنابر گزارش های صادره از پلیس فتا ،با روی کار آمدن نماد اعتماد الکترونیک میزان کلاهبرداری های اینترنتی به صورت قابل توجهی کاهش یافته و کاربران با خیال آسوده در سایت هایی که این نماد درآن ها وجود دارد اقدام به خرید می کنند.

نکات ایمنی که قبل از خرید های اینترنتی باید به  آن ها توجه کرد

•    قابل کلیک بودن نماد اعتماد الکترونیک
•    متاسفانه برخی از سایت ها فقط از آرم نماد اعتماد الکترونیک در طراحی سایت خود استفاده می کنند (که در صورت مشاهده و گزارش مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند) توجه داشته باشید که این نماد قابل کلیک بوده و پس از کلیک بر روی آن باید وارد سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک شده (با نشانی http://www.enamad.ir)  و سایت های مجوز دار را از آنجا مشاهده کنید.
•    همیشه قبل از پرداخت ادرس URL را در بالای سایت چک کنید. این نشانی باید متعلق به بانک بوده و آدرس اینترنتی دیگری نباشد.
•    در صفحه پرداخت باز شده قبل از وارد کردن اطلاعات کد کپچا را رفرش و بارگزاری مجدد کنید.(کدی که برای تشخیص ربات ها بوده و باید عینا در کادر مربوطه کپی شوند) معمولا در صفحات فیک و تقلبی این کد ها قابل رفرش و تازه سازی نیستند.
شرکت طراحی سایت و سئو سایت پارس آرین با آشنایی کامل به اصول ، ضوابط و قوانین مربوط به اخذ نماد الکترونیک در طراحی سایت فروشگاهی ، این کار را در سریع ترین زمان ممکن برای فروشگاه اینترنتی شما انجام داده و از این طریق نرخ تبدیل سایت (درصد تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشتریان) را به صورت قابل توجهی افزایش می دهد.

📌 توجه 📌 افزایش فروش در سایت فروشگاهی  :

 اگر شما بتازگی وب سایت فروشگاهی تان را راه اندازی نموده اید و دنبال گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی هستید ، شرکت طراحی سایت پارس آرین در نظر دارد برای افزایش فروش شما در دنیای اینترنت طرح بهینه سازی وب سایت را بصورت پکیج های حرفه ای در اختیار شما عزیزان قرار دهد . اگر شما به دنبال گسترش کسب و کارتان در دنیای اینترنت و افزایش فروشتان هستید با کارشناسان پارس آرین در تماس باشید .

برای مشاوره با کارشناسان پارس آرین عدد  ۲۱ را به شماره تلفن  09171151497 ارسال نمایید تا کارشناسان پارس آرین برای مشاوره رایگان افزایش فروش در دنیای اینترنت با شما تماس بگیرند .

 فرم تماس با ما را پر کنید تا کارشناسان پارس آرین با شما تماس بگیرند.


آموزش گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی (enamad) در طراحی سایت

آموزش گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی (enamad) در طراحی سایت نماد اعتماد الکترونیک یک برچسب دیجیتالی است که بر اساس ضوابط و قوانینی که تعیین شد

طراحی حرفه ای و تخصصی انواع وب سایت شرکتی

طراحی انواع وب سایت شرکتی بنا به نیاز شما و گرافیک مورد تایید شما